Verzenden, betalen en retour

Verzenden / Shipping

Nederland

Boven een orderbedrag van € 65,- zijn de verzendkosten gratis.

De verzendkosten onder dat bedrag is voor een bestelling met een totaal gewicht tot 10kg € 7,25 per zending. 

Europa

Voor verzendingen binnen Europa gelden de tarieven in de betreffende landen en worden de verzendkosten u eerst voorgelegd.

Levertijd

Wanneer er voor 12.00 uur besteld wordt, gaan de artikelen (indien voorradig) binnen 2 werkdagen nog op de post. Al onze pakketten worden geleverd met PostNL (levertijd 1-2 werkdagen). Mocht u voorkeur hebben voor een bepaalde leverdag dan kan dit tijdens het bestellen worden aangegeven. Wij zullen hier zoveel mogelijk rekening mee proberen te houden.

Betalen

Nadat de bestelling geplaatst is dient het totaalbedrag, inclusief de verzendkosten te worden betaald. De betaling dient vooraf plaats te vinden of bij het afhalen van de bestelling en kan op verschillende manieren: 

Ideal
Via Ideal kan er op een snelle en veilige manier betaalt worden. Het geld wordt geïncasseerd door de stichting derdengelden genaamd "Mollie". Indien er met Ideal betaalt wordt komt de naam van Mollie op het bankafschrift te staan.

PayPal
Wil je graag met creditcard betalen? Dit is mogelijk via het online betaalsysteem van PayPal. Hiermee kunnen wij betalingen ontvangen van over de hele wereld.

Betaling bij afhalen
Wanneer de artikelen worden afgehaald dient er betaalt te worden door middel van  overboeking, tikkie of contant.

 Retour

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag exclusief de verzendkosten gecrediteerd. De kosten voor retour van u thuis naar Zwaanzinnig Natuurlijk! zijn voor eigen rekening.

 Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan Zwaanzinnig Natuurlijk! geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht dient u contact met ons opnemen per mail. Wij zullen vervolgens na retourontvangst van de bestelling binnen 5 werkdagen het orderbedrag terugstorten.

 Klachten

Het kan natuurlijk gebeuren dat u niet tevreden bent en een klacht heeft. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken per mail. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.